söndag 2 september 2007

Lite mer som beställts...

Har haft problem att lägga ut bilder ett tag, jättetrist! Hoppas det funkar nu!
Lägger idag upp ett par beställningar jag gjort...
Min mailadress om du vill beställa ngt är vouffen@yahoo.se. Kolla gärna in på mina traderaauktioner, där finns bilder på det mesta jag gjort om du kolla på avslutade auktioner oxå! www.tradera.com och så heter jag vouffen som säljare där.
Hm, det funkade inte med bilderna idag heller, irriterande!!! Det jag tänkt visa var i alla fall ett parturkosa velourbyxor med svarta stjärnor med matchande lite spetsig mössa med stjärna på. Och så var det två små rosa dressar - en i ca stl 62 och en ca stl 92 - i velour, bestående av ärmlös tunika/klänning med en brun stjärna på ryggen och ett par baggy byxor i samma ljusrosa velour med bruna stjärnor på knäna. Maila mig gärna om du vill se bilderna så ordnar jag det!

Inga kommentarer: