torsdag 31 juli 2008

En utmaning, så kul :) !

En utmaning, så roligt, den måste jag svara på direkt :)! Jag har sett den här på rätt så många bloggar tidigare, så jag utmanar inte vidare, utan den som känner sig träffad och inte svarat på den tidigare är härmed utmanad!

Först reglerna: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Jobba färdigt min arbetsdag, slutar kl 14 idag.
2. Träffa en kompis och fika.
3. Ta ut pengar.
4. Åka in till stan med pappa o Agnes och betala och köra hem min nya, nåja, ny för mig iaf, bil! En silverfärgad S40, ska bli sååå kul!
5. Äta nåt gott till kvällsmat och läsa igenom "manualen" till bilen.
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var gravid med mitt första barn Emil, född 990126, coh var i den underbara illamåendefasen... Annars jobbade jag då på Ericsson som produktionstekniker.
Ställen du bott på?
Här finns inte mkt att skriva... ;) har alltid bott i Kumla, men på tre olika adresser iaf!
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av huslånen och rusta precis som jag ville ha det, oavsett kostnad!
2. Köpa alla tyger jag vill ha, vad de än kostar ;) .
3. Ta med mig barnen och resa till några barnhem och dela ut leksaker, kläder och godis.
4. Bjuda släkt och vänner på en solig långresa
5. Hm... jobba lagom mkt med det jag gillar.

Inga kommentarer: