måndag 22 december 2008

Syswaparnas julpaket kommit!!!

Å, idag när jag kom hem låg ett stooort paket utanför dörren, det var så stort att brevbäraren inte hade lyckats knöla ner det i postlådan!!! Det var mitt paket från min hemlige vän på syswaparna! I denna swap var det ingen regel om att man var tvungen att vänta till julafton, så jag och barnen, utom Agnes som inte är hemma, öppnade våra små söta paket på en gång. Här är vad paketet innehöll:





En omlottunika med hjärtan till Agnes, brun trikå med hjärtan, blårandig trikå, julskum till mamma, varsitt paket med godis till barnen (bara Agnes' oöppnade paket är med på bilden), en tomtekakform, lite olika knappar och orange och brunt bomullsgarn.
Vi är allihop suuuuupernöjda med våra fina julklappar, tack snälla rara Mia/Lillen och jag!!! Så jättefin tunika, jag tror den är liiite stor till Agnes, men det är bara bra så räcker den längre :) ! Den ska hon få ha någon av jul/nyårsdagarna när hon ska vara fin :) ! Killarna blev oxå så glada att de fick var sitt paket ;). Och nu ska jag försöka börja virka, vilket jag tänkt ett tag faktiskt, nu har jag ju så fint garn så det är bara att sätta igång ;) !
Tack igen "hemlige swap-vän" för det underbara paketet!!!

1 kommentar:

Lillen&Jag sa...

ooo vad skojigt att ni gillade paketet.. :-) Jag misstänkte nästan att klänningen blev lite stor.... Men då kan hon växa i den. God jul på er!!