fredag 30 januari 2009

Lite beställningar

Så har jag sytt lite igen, men det har varit trögt ett tag, väldigt mkt annat "vanligt" jobb. Men jag är glad att få jobba, fast det går ju ut över sytiden...

Här är lite bilder iaf!


Först ett par byxor som var en del i en beställning på 3 brallor. Dessa är i vävt camo-tyg med en gnutta stretch i från http://www.bingerts.se/, muddar Stof och stil, stjärna i vävt tyg från lokal tygaffär.



Sen ett set av 3 i stl 116, 122 och 128 i retro tyg från The fabric fairy + ärmar i Stof och stil-jersey och ett par gula velourleggnings, S&S. Alla seten ska till en barnklädesbutiken Hero i Gnosjö!


Och sist en "vuxen-mössa" som en tjej beställt, ska även bli en turkos med svart klöver. Jag tycker den blev riktigt bra, så jag ska göra en till mig själv oxå :) ! Svart ekologisk trikå och vit jersey, minns inte vart jag köpt tygerna...

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Coola, speciellt mössan!!!