måndag 28 september 2009

Det duggar inte tätt...

... med blogginlägg just nu... det märks att jag jobbar mer nu sen snart ett halvår tillbaks. Jag är såklart glad att ha fått ett "riktigt" jobb, men tyvärr hinner jag inte sy så mkt som jag skulle önska. Här är iaf några nya objekt:


Dessa två ligger ute på tradera just nu.
Tygerna kommer från Stof & Stil, förutom Pippi-tyget, som är köpt på Åhléns.
Mönster, egna.




Dessa två mysisar är en del av en beställning till en butik.


Sen håller jag på med ett projekt som jag aldrig gett mig på tidigare :) ! Ingen jättegrej kanske, men något nytt för mig iaf... Bilder på denna skapelse kommer lite senare, då den ska användas vid ett speciellt tillfälle framöver... så för att inte gå händelserna i förväg kommer bilder på den senare :) !

1 kommentar:

Ahlard sa...

Hejsan,
Åh tack:) Ja de flesta tyger kommer nog att säljas via Mjuka tyger, men i vår kommer också två tyger hos Jenny Forgas, Znokdesign www.znokdesign.se där finns glada elefanter att förhandsbeställa nu, och snart kommer också ubåtarna med djur. De går att se på hennes blogg som jag länkar till högst upp till höger på min blogg. Där finns också länk till JNYdesign som säljer Apor Lejon tyget som jag också ritat. Hoppas du hittar rätt:) Jag passar på att lägga till din blogg i min blogglista. Ha en superdag/Johanna