onsdag 5 maj 2010

Hemlisbyte tema SPORT :) !

Jag får börja med att be om ursäkt att jag är så sen att blogga om mitt paket... det kom förra måndagen, men nu äntligen har jag fått tid att blogga om det :) !

Det var ett mycket välfyllt, fint paket jag kunde hämta ut på posten!!!

Ska vi se om jag får med allt, för det var så mycket ;) !



* Var sin likadan solhatt till mig och Agnes
* Ett höna-ägg-spel
* 3 olika snedslåband
* snedslåvikare
* varsin tygkasse till mig o Agnes
* necessär
* plånbok
* pocketfodral plus medföljande bok Ostindiefararen (nej, jag har inte läst den förut :) ! )
* ett mönster på mysbrallor i vuxenstorlek
* två jättesöta blommiga tyger som ska bli nåt fint till sommaren. Är själv sugen på det ljusrosa...ska se om det räcker till en blus till mig :) ! Det andra blir nog nåt till lillgumman.

Tack Elisabeth så jättemycket för ett superfint och spännande paket!

Här är vad jag sydde till Prinsessan Zelda:

Inga kommentarer: