lördag 14 juli 2012

vouffen på semester

 vouffen med familj har haft lite semester :) ! Så det har inte sytts så mkt senaste tiden. Dessutom har min overlock varit på service, så även om jag velat sy regniga dagar har det inte varit möjligt, men nu är min kära apparat fixad och jag bara väntar på några lugnare stunder att få sätta mig och sy igen!
 På dessa första bilder ses Theo i vouffen-t-shirt i brunrandig trikå från Jny. Dagen då korten togs var vi på Barnens ö i Örebro och åkte minitåg och kollade på djuren där. Mkt intressant tyckte Theo :) !
 På dessa andra bilder ses Theo först åka tiger, en stund senare blev han trött av alla spännande djur och slocknade i vagnen - på Parken Zoo i Eskilstuna.
Bodyn har stoltserar i är sydd i det fina vägmärkestyget från Strömming och jeansshortsen i 3/4-modell har kommit till ur en jeansstuv från Ohlssons tyger, den marinblå mudden är oxå därifrån.

Inga kommentarer: