tisdag 26 augusti 2008

Nominerad :) !


Tack snälla, rara tisa för att jag blev så fint nominerad!!! Blev jätteglad!!! Det är så roligt att det finns så många sybloggare ute i cyberspace så vi kan peppa och inspirera varandra :) !

Helt enligt reglerna skickar jag nu vidare denna fina utmärkelse till sju andra bloggare:
Nu gäller följande:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you've nominated

gekko
ottopippi
liemel
billaba
rino
manmade
gullhjärta

4 kommentarer:

Gekko sa...

Tack snälla för din fina nomination, jag känner mig stolt och glad! :-)

rino sa...

tack snälla:-)

Therese sa...

Tusen tusen tack!!!

OttoPippi sa...

Tusen tack snälla du!!!! Jag skall snart lägga ut mina nomineringar!!!