tisdag 16 september 2008

Mera sytt till ny butik :) !

Nu har jag blivit med ännu en återförsäljare :) ! Från och med imorgon finns vouffen-kläder även på "Hyr hyllan" på Vattugatan i Kumla tillsammans med min kära mors fleece-mössor och -vantar.
Här är vad som finns där till att börja med:

...med en liten closeup på det lilla setet med giraffer i ca stl 68! Tygerna kommer från The fabric fairy, muddväv Stof och stil. Det är min första body, den var riktigt rolig att sy, så det lär bli fler :) !

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till en till återförsäljare! jag älskar dina kläder, dom är så fina :) i våras beställde jag ett par vit/svart randiga hängselbyxor med svart döskalle och ett par svarta velourhängselbyxor med röd stjärna på bröst och rumpa till lille isak och de svarta har han på sej på ettårs-fotograferingen :) är så glad att de fortfarande passar :) lägger ut bilder på det på blogen när korten kommit så får du se :) det va faktiskt efter jag fått byxorna (och ett linne vunnet på tradera) som jag själv började sy för jag blev så inspirerad :)