fredag 20 mars 2009

Give and get - sagolikt, paket anlänt :) !

Häromdagen kom mitt Give and get-paket! Nu äntligen har jag fått tid att sätta mig och blogga om det :) !





Det innehöll en rull sån där dubbelsidig vliseline som jag önskat mig :) (glömde tyvärr lägga med den på bilden, min dotter hade snott rullen...), ett härligt grönt velourtyg med matchande mudd, ett mönster på att sy en kolibri i velour, en randig velourkjol till Agnes och ett jättefint retromönstrat trikåtyg till mig :) ! Jag tror jag ska sy en omlottklänning av det, har länge funderat på det, men det har inte blivit av, nu ska jag försöka komma mig för med det äntligen, nu kan jag ju inte skylla på att jag inte har tyg .) !
Jag listade ut vem du var på placeringen av din "tag" på kjolen, sen tror jag att jag sett liknande kjolar på din blogg... ;), tack så mkt snälla "hemliga vän"!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du tyckte om det...är alltid supernervös över hur mina paket ska tas emot. Visst var det med lite hjälp för applikation också? Jag stoppade i alla fall med det i paketet.
/Din hemlige vän

vouffen sa...

Å, förlåt!!! Klart att den kom med! Nu har jag ändrat i texten, min lilla Agnes snodde rullen o så glömde jag sno tillbaks den till fotograferingen... Men nu står det med i texten iaf! Tack för att du påminde mig :D !