torsdag 10 december 2009

Jag har fått mitt hemlispaket :) !!!

Hurra, igår kom mitt hemlisbyte-paket :) ! Alltid lika spännande! Och vilket fint paket det var!!! Jag tittade runt på de andras bloggar och det tog en liten stund innan jag kom på vem du var, jag avslöjar dig inte här ännu, men jag har skrivit i din blogg :) !





Detta fick jag:
* En suuuperfin typ bolero-kavaj/jacka till mig själv, svart eller mörkt vinröd, vändbar efter tycke o smak ;) ! Den passade perfekt, tror den kommer passa till min julklänning :) !
* Agnes fick en slags typ "Pippi-mössa", en orange velourmössa med flätor, se bild nedan, och en rosa velourkjol med en bakelse på! Båda dessa plagg testades genast igår och satt på till dagis idag, hon var sååå glad för kläderna!
* Anges fick oxå lite godis :) !
* Som tyg fick jag ett vinrött tyg med paljetter o glittrigt på, Agnes blev genast kär i det! Jag hinner nog inte sy nån klänning till jul nu, men till nästa jul kanske!
* Sen var det ett julmagasin med massa olika pyssel o grejer - nåt att ta fram nu på kvällarna :) !
* Sen fick jag ett munspel, kul :) !!!
* Och som sytillbehör en kantbandsvikare, har faktiskt tittat på såna, men aldrig blivit att jag köpt, ska bli jättekul att testa den!



Agnes poserar stolt i sin fina Pippi-mössa!
STORT TACK till dig för ett välfyllt, roligt, fint paket, vi är jättenöjda båda två!!!
Kram!

Min hemliga vän kommer alldeles snart att få sitt paket... postade det idag, så om posten är snabb så kommer det imorgon :) !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att ni gillade det!
tanken med tyget var lite mot nyår, så om inspirationen faller på och ledighet finns så ska man aldrig säga aldrig i (förr) tråkiga mellandagar... kommer ihåg när allt var stängt och man fick vänta med batterier till julklapps-leksaker tills affärerna öppnade på annandagen... d va dom längsta dagarna på hela året ;)

Annika sa...

Hej!

Tack för det fina paketet. Vi blev jättenöjda. Hinner tyvärr inte blogga om det idag, men det kommer!

Annika