fredag 23 september 2011

Hemlispaketet kommit :) !!!

Hurra :) ! Idag kom mitt hemlispaket, hösttema :) ! Och vilket fint paket!!! Tack så jättemycket, Lillofant/majstajl!!!

Här är bild och en liten genomgång på allt:


* Lilarandig singoalla till Agnes i velour - hon blev sååå glad
* Brun mysig fleecetröja till Theo med moln i luvan - passade perfekt!
* 1 meter rosarandig E-slöjdtrikå och ½ meter barbatyg
* Doftljus äpple till mamma
* Sybehör - dragkedjor, napphållaretillbehör, säkerhetsnålar, resår - toppenbra grejer :) !
* Ett gulligt virkat päron som hösttema. Å, vad jag vill lära mig virka...
* Mönster på singoalla och en mönstertidning med bl a söta babykläder :) !

Och så här fin blev Theo i tröjan!


Här är en bild på mitt paket, som skickades till Klockarbarn.

Tack igen för det fina paketet och jag ser redan fram emot nästa hemlisbyte :) !

Inga kommentarer: