fredag 24 oktober 2008

Lite frågor och svar...

... som jag hittade på mammanpysslar.blogg.se!
När du svarar, kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar. Bara ett. Det är inte så lätt som det verkar!...

1. Var är din mobiltelefon? byxfickan
2. Var är din (o-)äkta hälft? sverige?
3. Ditt hår? halvdant
4. Din mamma? pysslig
5. Din pappa? allfixare
6. Det bästa du vet? ungarna
7. Din dröm inatt? skum
8. Din dröm/ditt mål? lycka
9. Rummet du är i? datarumstvättstuga
10. Din hobby? sy
11. Din skräck? dödsfall
12. Var vill du vara om 6 år? hemma
13. Var var du igår kväll? hemma
14. Vad du inte är? elak
15. En sak du önskar dig? miljon
16. Var du växte upp? Kumla
19. Det sista du gjorde? jeans
20. Dina kläder? bekväma
21. Din TV? tjock-TV
22. Ditt/dina husdjur? katt
23. Din dator? svart
24. Ditt humör? trött
25. Saknar någon? syrran
26. Din bil? S40
27. Något du inte har på dig? kalsonger
28. Favoritaffär? Cacau
29. Din sommar? semester
30. Älskar någon? familjen
31. Favoritfärg? röd
32. När skrattade du senast? idag
33. När grät du senast? glömt

...och om du hakar på och svarar får du gärna lämna en länk här, så att jag får tjyvläsa! :D

7 kommentarer:

Beas sa...

Hualigen...jag skrev en liknande utmaning tidigare och det var verkligen svårt att vara kortfattad! :-)

Zahra sa...

Jag har lagt upp den på min blogg. Ganska roligt!!//Zahra

Anonym sa...

jag har oxå svarat:)

Anonym sa...

Nu har jag oxå svarat... :-)

Jenny sa...

Snodde denna!
Och sitter och filar på en beställning nu (bara så du är beredd ;-))

Anonym sa...

Hej!

Paketet har kommit fram, och jag så jätteglad för alla fina saker! Getingkläningen var ju verkligen speciellt fin!
Jag har lagt ut bilder på min blogg om du vill se.

Anonym sa...

jag tog listan till min blogg :)
texaspecan.blogg.se